Лабораторна робота 7
Лабораторна робота №7
Телеватюк Оксани.,
1МФА
Тема: Розробка та використання Веб-квестів у навчальному процесі та науковій
діяльності.
Мета: сформувати вміння створювати проекти за технологією Веб-квест та володіння
методикою їхнього проведення.
Відповіді на контрольні запитання
1.
Схарактеризуйте Веб-квест, наведіть історію його
виникнення.
Веб-квест (Вебquest) у педагогіці –
проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якої
використовуються інформаційні ресурси Інтернет.
Веб-квести – організовані засоби
Веб-технологій у середовищі WWW. За своєю організацією є досить складними; вони
спрямовані на розвиток у студентів навичок аналітичного і творчого мислення;
викладач має володіти високим рівнем предметної, методичної та
інформаційно-комунікаційної компетентності.
Таким чином, Веб-квест поєднує в
собі ідеї проектного методу та ігрових технологій в середовищі WWW засобами
Веб-технологій.
Під квестом (англ. Quest – подорож,
мандрівка) розуміють комп’ютерну гру, в якій гравець має добитися певної мети,
використовуючи власні знання і досвід, а також спілкуючись з учасниками квеста.
Уперше термін «Веб-квест» був запропонований в 1995 р. Берні
Доджем, професором Університета Сан-Дієго (США). Автор розробив інноваційні
додатки до Інтернет з метою інтеграції в навчальний процес для різних предметів
і рівнів навчання.
2.
Які види діяльності студенті використовуються в
проектній роботі студентів у Веб-квестах?
За своєю суттю, основою
Веб-квестів є проектна методика, що орієнтована на самостійну діяльність
студентів – індивідуальну, парну, групову, котра здійснюється за певний
проміжок часу. Цей метод органічно сполучається з груповим підходом до навчання
(cooperative learning). Проектна діяльність найбільш ефективна, якщо її вдається пов’язати з
програмним матеріалом, значно розширюючи і поглиблюючи знання студентів у
процесі роботи над проектом. Метод проектів завжди передбачає розв’язання
проблеми, що, як правило, не обмежується однією темою. Розв’язання значимої
проблеми сприяє тому, що вдається переключити увагу студентів з форми вислову
на її зміст. Студенти зайняті тим, як розв’язати проблему, які визнайти
раціональні способи її розв’язку, де знайти переконливі аргументи, що доводять
правильність обраного шляху.
3.
У чому полягають принципи, за якими класифікуються Веб-квести?
Б. Додж виділив три принципа
класифікації Веб-квестів:
1. За
тривалістю виконання: короткострокові та довгострокові.
2. За
предметним змістом: монопроекти, міжпредметні Веб-квести.
3. За
типом завдань, що виконують учні: переказ, компіляційні загадки, журналістські,
конструкторські, творчі, переконуючі, розв’язок спірних проблем,
самопізнавальні, аналітичні, оцінні, наукові.
Завдання на переказ є самими
примітивними і становлять найбільш простий приклад використання Інтернет як
джерела інформації та вважається Веб-квестом за умови:
− формат
і форма докладів студентів відрізняється від оригіналів матеріалів, матеріал
тексту не є простим копіюванням тексту з Інтернет у текстовий редактор;
− студенти
вільні у виборі того, про що розповідають і яким чином організують знайдену
інформацію;
− студенти
використовують навички збирання, систематизації та обробки інформації.
4.
У чому полягає сутність компіляційного завдання
Веб-квеста?
Сутність компіляційного завдання
полягає в тому, що студенти мають взяти інформацію з різних джерел і привести
її до єдиного формату. Підсумкова компіляція може бути опублікована в Інтернет
або представлена у вигляді нецифрового продукту, наприклад, книга.
Веб-квест, який створений на
основі завдання-загадки, потребує синтезу інформації з набору джерел і
створення головоломки, яку неможливо розв’язати простим пошуком відповіді на
сторінках Інтернет. Навпаки, необхідно придумати загадку, розв’язок якої
потребує:
− засвоєння
інформації з множини джерел;
− складання
інформації в єдине ціле за допомогою висновків, узагальнень з різних джерел
інформації;
− виключення
хибних відповідей, які спочатку уявлялися вірними, а в процесі розгляду стали
хибними
5. Навести
зміст та характеристику Веб-квестів:
1) журналістського;
2) конструкторського;
3) творчого;
4) переконуючого;
5) аналітичного;
6) наукового;
7) оцінного.
У журналістських Веб-квестах
студенти мають зібрати факти та організувати їх у жанрі репортажу новин,
інтерв’ю і т. ін.
Конструкторський Веб-квест потребує
від студентів створення продукту або плану з виконання раніше визначеної мети в
певних межах.
Творчий Веб-квест вимагає від
студентів створення продукту в заданому форматі. Творчі проекти схожі на
конструкторські, проте є вільними і непередбачуваними в своїх результатах. У
процесі оцінки таких проектів необхідно більше уваги приділяти творчості й
самовираженню студентів.
Веб-квести з розв’язання спірних
проблем передбачають пошук і представлення різних, а інколи суперечливих думок
з однієї проблеми і спробу привести їх до консенсусу.
Переконуючий Веб-квест має
на меті створення продукту, здатного переконати будь-кого. Таке завдання
виходить за межі звичного перекладу і вимагає від учнів розробки аргументів на
користь будь-якого твердження, думки, варіанту розв’язку проблеми на основі
матеріалів, одержаних у процесі роботи з квестом. Кінцевим продуктом такого
проекту може бути лист, стаття, прес-реліз, постер, відеозапис, мультимедійна
презентація, Веб-сторінка і т. ін.
Веб-квести, які орієнтовані на
самопізнання, мають на меті краще пізнання самих себе, яке може розвиватися
через дослідження он-лайн і офф-лайн.
Аналітичний Веб-квест досліджує
взаємозв’язок речей реального світу в межах заданої теми. Такі завдання дають
підгрунтя для одержання учнями знань в умовах, за яких вони мають уважно
вивчати речі, знаходити спільне і різне, а також находити скриті схожі явища,
розуміти зв’язок причин і наслідків, обговорюючи їх значення.
Наукові Веб-квести слугують для
знайомства та залучення студентів до наукових досліджень у різних галузях
знань. Інтернет містить історичну та нову інформацію, яка може бути корисною в
будь-якій галузі науки.
Оцінні Веб-квести представляють
студентам низку предметів із запрошенням до їх оцінки або класифікації, вибору
рішення з обмеженого списку або оцінки результатів проведених досліджень.
6. У чому
полягає інтерактивна методика Веб-квестів?
За
думкою Є.С. Полат, Веб-квест повинен мати наступну структуру:
− вступ
(формулювання теми, опис головних ролей учасників, сценарій квеста, план роботи
або огляд усного квеста);
− центральне
завдання (завдання, питання, на які студенти мають найти відповідь в межах
самостійного дослідження, який підсумковий результат має бути досягнутий);
− список
інформаційних ресурсів, які можна використати під час досліджень, у тому числі
ресурси Інтернет;
− опис
основних етапів роботи; керівництво до дії;
− заключення
(підсумки дослідження, питання для подальшого розвитку теми).
Розглянута інтерактивна методика
Веб-квестів учить знаходити необхідну інформацію, здійснювати її аналіз,
піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені задачі, її
використання є нескладним, не потребує завантаження додаткових програм або
одержання специфічних технічних знань та навичок – необхідним є лише комп’ютер
з доступом до мережі Інтернет.
7. Які
компетенції майбутнього фахівця формуються в процесі проектної діяльності?
Нині в різних сферах діяльності відчувається нестача
фахівців, які здатні самостійно та в команді розв’язувати проблеми, що
виникають, робити це за допомогою Інтернет. Тому навчання студентів у проектній
діяльності – Веб-квести в інтеграції з іншими педагогічними технологіями
сприятимуть активному процесу одержання знань, умінню находити необхідну інформацію,
використовувати різноманітні інформаційні джерела, запам’ятовувати, здійснювати
пошук розв’язків, розв’язувати певні завдання і проблеми, організовувати себе
до роботи. В цьому Веб-квести сприяють підвищенню якості навчання у ВНЗ.
8. Які види
завдань для Веб-квестів визначив Берні Додж? Схарактеризувати кожне з них.
Берні Додж визначав такі види
завдань для Веб-квестів.
Переказ – демонстрація розуміння
теми на основі подання матеріалів з різних джерел у новому форматі: створення
презентації, плакату, оповідання.
Планування та проектування – розробка плану або
проекту на основі заданих умов.
Самопізнання – будь-які аспекти
дослідження особистості.
Компіляція – трансформація
формату інформації, яка одержана з різних джерел: створення книги кулінарних
рецептів, віртуальної виставки, капсули часу, капсули культури.
Творче завдання – творча робота в
певному жанрі – створення п’єси, вірша, пісні, відеоролика.
Аналітичне завдання – пошук та
систематизація інформації.
Детектив, головоломка, таємнича
історія –
висновки на основі
суперечливих фактів.
суперечливих фактів.
Досягнення консенсусу – спільне вироблення
рішення з поставленої проблеми.
Оцінка – обґрунтування
певної точки зору.
Журналістське розслідування – об’єктивний виклад
інформації (розгляд думок і фактів).
Переконання – схиляння на свій
бік опонентів або нейтрально налаштованих осіб.
Наукові дослідження – вивчення різних
явищ, відкриттів, фактів на основі унікальних он-лайн джерел.
Розглянемо структуру Веб-квеста.
Веб-квест складається з таких розділів:
Вступ – короткий опис теми
Веб-квесту.
Завдання – формулювання
проблемної задачі та опис форми подання кінцевого результату. Наприклад, задана
серія питань, на які потрібно знайти відповіді; прописана проблема, яку
потрібно вирішити, та вказана інша діяльність, що спрямована на переробку і
представлення результатів, виходячи із зібраної інформації, а також список
інформаційних ресурсів, необхідних для виконання студентами завдання –
посилання на Інтернет-ресурси і будь-які інші джерела інформації.
Порядок роботи – опис
послідовності дій, ролей і ресурсів, котрі необхідні для виконання завдання.
Керівництво до дій (як
організувати та представити зібрану інформацію) – допоміжна інформація, що може
бути представлена у вигляді непрямих запитань.
Оцінка – опис критеріїв і
параметрів оцінки виконання Веб-квесту, які представляються у вигляді бланку
оцінки. Критерії оцінки залежать від типу навчальних завдань, що вирішуються у
Веб-квесті.
Висновок – у цьому розділі
підсумовується досвід, одержаний студентами в процесі виконання самостійної
роботи над квест-проектом.
Використані матеріали – посилання на
ресурси, що використовувалися для створення Веб-квесту.
Коментарі для викладача – методичні
рекомендації для викладачів, студентів, які будуть використовуватися уВеб-квесті.
9. Яка
структура Веб-квеста, навести характеристику його складових.
За думкою Є.С. Полат, Веб-квест
повинен мати наступну структуру:
− вступ
(формулювання теми, опис головних ролей учасників, сценарій квеста, план роботи
або огляд усного квеста);
− центральне
завдання (завдання, питання, на які студенти мають найти відповідь в межах
самостійного дослідження, який підсумковий результат має бути досягнутий);
− список
інформаційних ресурсів, які можна використати під час досліджень, у тому числі
ресурси Інтернет;
− опис
основних етапів роботи; керівництво до дії;
− заключення
(підсумки дослідження, питання для подальшого розвитку теми).
10. Яким чином здійснюється оцінка
Веб-квеста, за якими критеріями?
|
Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
Бали
|
Зміст
Самостійна робота групи
|
Розуміння
завдання
|
– робота
демонструє точне розуміння завдання;
– мають місце
матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
– включені
матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація не
аналізується.
|
10
5
0
|
Повнота
розкриття теми
|
– повно;
– частково;
– не розкрито.
|
10
5
0
|
|
Виклад
аспектів теми
|
– викладено
повно;
– частково;
– не
викладено.
|
10
5
0
|
|
Виклад
стратегії розв’язку проблеми
|
– викладена
стратегія розв’язку проблеми;
– процес
розв’язку неповний;
– процес
розв’язку неправильний.
|
10
5
0
|
|
Логіка
викладу інформації
|
– логічний
виклад матеріалу;
– порушення
логіки;
– відсутність
логіки.
|
10
5
0
|
|
Узгоджена
робота в групі
|
– чітко
спланована робота групи;
– робота групи
частково спланована;
– не спланована
робота в групі.
|
10
5
0
|
|
Розподіл
ролей в групі
|
– вся
діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
– робота
розподілена між більшістю учасників групи;
– декілька
членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
5
3
0
|
|
Авторська
оригінальність
|
– містить
значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
– у роботі
присутні авторські винаходи;
– стандартна
робота.
|
5
3
0
|
|
Рівень
самостійності роботи групи
|
– повна самостійність
у виконанні роботи;
– часткова
самостійність роботи групи;
– несамостійна
робота групи.
|
5
3
0
|
|
Оформленняроботи
|
Граматичне та
стилістичне оформлення роботи
|
– грамотно та
стилістично правильно оформлена робота;
– не грубі
помилки;
– грубі помилки.
|
5
3
0
|
Захист роботи
|
Якість
доповіді
|
– аргументованість
основних позицій, повнота представлення результатів;
– порушення
логіки, неповне представлення результатів;
– відсутні
аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
|
10
5
0
|
Об’єм і
якість знань з теми
|
– доповідачі
демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
– доповідачі
викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
– доповідачі не
володіють матеріалом.
|
10
3
0
|
|
Культура мови,
манера триматися перед аудиторією
|
– доповідачі
впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються
регламенту;
– доповідачі
допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують
регламент, частково утримують увагу аудиторії;
– доповідачі не
володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть
утримати увагу аудиторії.
|
5
2
0
|
|
Відповіді на
запитання
|
– доповідачі
впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
– доповідачі
можуть відповідати на всі види запитань;
– доповідачі не
можуть відповісти на всі запитання.
|
10
3
0
|
|
Ділові та
вольові якості доповідача
|
– доповідач
бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
– доповідач
готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
– доповідач не
готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
|
5
2
0
|
11. Схарактеризувати освітній Веб-квест,
наведіть приклад.
Освітній проект – це форма організації занять, яка передбачає комплексний характер діяльності всіх її учасників за певний проміжок часу – від одного уроку до декількох місяців. Розвиток Інтернет-технологій, ІКТ зумовили появу і використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних мереж та на їх основі телекомунікаційних проектів. Одним із різновидів телекомунікаційних проектів є Веб-квест. Освітній Веб-квест – сторінки з певної теми на освітніх сайтах, які поєднані гіперпосиланнями зі сторінками з інших сайтів у Всесвітній павутині.
Освітній проект – це форма організації занять, яка передбачає комплексний характер діяльності всіх її учасників за певний проміжок часу – від одного уроку до декількох місяців. Розвиток Інтернет-технологій, ІКТ зумовили появу і використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних мереж та на їх основі телекомунікаційних проектів. Одним із різновидів телекомунікаційних проектів є Веб-квест. Освітній Веб-квест – сторінки з певної теми на освітніх сайтах, які поєднані гіперпосиланнями зі сторінками з інших сайтів у Всесвітній павутині.
12. У чому полягає суть проектування
педагогічного процесу?
Педагогічне проектування – це попередня розробка основних деталей очікуваної діяльності студентів, учнів і педагогів. Педагогічне проектування – це функція будь-якого педагога: організаційна, гностична або комунікативна.
Мета педагогічного проектування полягає в тому, щоб створити передбачені варіанти діяльності та відповідні її результати. При цьому об’єктами педагогічного проектування можуть бути: педагогічні системи, педагогічний процес, педагогічні ситуації.
Педагогічне проектування – це попередня розробка основних деталей очікуваної діяльності студентів, учнів і педагогів. Педагогічне проектування – це функція будь-якого педагога: організаційна, гностична або комунікативна.
Мета педагогічного проектування полягає в тому, щоб створити передбачені варіанти діяльності та відповідні її результати. При цьому об’єктами педагогічного проектування можуть бути: педагогічні системи, педагогічний процес, педагогічні ситуації.
13. У чому полягає та чим зумовлена інтеграція проектних та
інформаційних технологій?
Інтеграція методу проектів та інформаційних технологій, навчання в телекомунікаційних проектах сприяє створенню педагогічних умов для розвитку індивідуальності студента (учня), його інтелектуального і творчого потенціалу. Необхідно наголосити, що в процесі інтеграції методу проектів та інформаційних технологій виникає потреба пошуку шляхів їх упровадження в традиційну систему здійснення навчально-виховного процесу.
Інтеграція методу проектів та інформаційних технологій, навчання в телекомунікаційних проектах сприяє створенню педагогічних умов для розвитку індивідуальності студента (учня), його інтелектуального і творчого потенціалу. Необхідно наголосити, що в процесі інтеграції методу проектів та інформаційних технологій виникає потреба пошуку шляхів їх упровадження в традиційну систему здійснення навчально-виховного процесу.
14-15. Схарактеризувати діяльність
студентів на кожному етапі виконання Веб-квеста. Яким чином готується та
представляється звіт студентами з виконаної роботи у Веб-квесті?
1. Студент обирає одну із запропонованих йому ролей. Обравши собі певну «роль», студент переходить до одного з досьє, які представлено на сторінці Веб-квесту. 2. Студент аналізує, як його роль узгоджується із завданнями інших членів команди. В результаті проходження цих етапів у студентів, формуються елементи інформаційно-комунікаційної компетенції: вибір соціальної ролі, одержують навички роботи в групі. 3. Далі студенти досліджують запропоновані ресурси та ресурси медіатеки навчального закладу (книги, журнали, енциклопедії). При цьому вони аналізують інформаційні ресурси, відбирають необхідну інформацію, шукають додаткову. 4. Для підготовки звіту представляється опис артефактів, котрі, на погляд студентів, представляють досліджуване питання. Для кожного артефакту вказується джерело (друкований посібник, електронне видання, адреси в Інтернет, пояснення, чому він необхідний під час дослідження даної теми. При цьому студент набуває досвіду збереження інформації, структурування інформаційних ресурсів. 5. Після закінчення процесу пошуку подає звіт за обраною темою. 6. Веб-квест передбачає спільну роботу, тому далі студенти обговорюють, сперечаються, формують план роботи групи в цілому. Тут кожний із них, будучи експертом у своїй галузі, бажає знайти найкращий розв’язок своїх завдань. Потім студенти обирають форму подання загального звіту та можуть розподілити ролі для подальшої роботи: розроблення макету сайту або презентації, створення дизайну та ін. 7. Завершується цей процес груповим захистом роботи. Аналогічно створюються всі інші сторінки.
1. Студент обирає одну із запропонованих йому ролей. Обравши собі певну «роль», студент переходить до одного з досьє, які представлено на сторінці Веб-квесту. 2. Студент аналізує, як його роль узгоджується із завданнями інших членів команди. В результаті проходження цих етапів у студентів, формуються елементи інформаційно-комунікаційної компетенції: вибір соціальної ролі, одержують навички роботи в групі. 3. Далі студенти досліджують запропоновані ресурси та ресурси медіатеки навчального закладу (книги, журнали, енциклопедії). При цьому вони аналізують інформаційні ресурси, відбирають необхідну інформацію, шукають додаткову. 4. Для підготовки звіту представляється опис артефактів, котрі, на погляд студентів, представляють досліджуване питання. Для кожного артефакту вказується джерело (друкований посібник, електронне видання, адреси в Інтернет, пояснення, чому він необхідний під час дослідження даної теми. При цьому студент набуває досвіду збереження інформації, структурування інформаційних ресурсів. 5. Після закінчення процесу пошуку подає звіт за обраною темою. 6. Веб-квест передбачає спільну роботу, тому далі студенти обговорюють, сперечаються, формують план роботи групи в цілому. Тут кожний із них, будучи експертом у своїй галузі, бажає знайти найкращий розв’язок своїх завдань. Потім студенти обирають форму подання загального звіту та можуть розподілити ролі для подальшої роботи: розроблення макету сайту або презентації, створення дизайну та ін. 7. Завершується цей процес груповим захистом роботи. Аналогічно створюються всі інші сторінки.
16. Які характерні особливості Веб-квесту,
що відрізняє його від інших технологій?
Характерними особливостями Веб-квесту, що відрізняють його від інших технологій, зокрема від методу проектів, є такі: перш за все заздалегідь, визначаються ресурси, в яких є інформація, необхідна для розв’язання проблеми. По-друге, Веб-квест однозначно визначає порядок дій, який має виконати студент для одержання необхідного результату. По-третє, обов’язковою складовою цієї технології є перелік тих знань, умінь і навичок, яких можуть набути студенти, після виконання даного Веб-квесту. По- четверте, однозначно визначені критерії оцінки виконаних завдань.
Характерними особливостями Веб-квесту, що відрізняють його від інших технологій, зокрема від методу проектів, є такі: перш за все заздалегідь, визначаються ресурси, в яких є інформація, необхідна для розв’язання проблеми. По-друге, Веб-квест однозначно визначає порядок дій, який має виконати студент для одержання необхідного результату. По-третє, обов’язковою складовою цієї технології є перелік тих знань, умінь і навичок, яких можуть набути студенти, після виконання даного Веб-квесту. По- четверте, однозначно визначені критерії оцінки виконаних завдань.
17. Яким чином і з якою метою
використовуються Веб-квести в навчальній роботі ВНЗ?
Інтеграція методу проектів та інформаційних технологій, навчання в телекомунікаційних проектах сприяє створенню педагогічних умов для розвитку індивідуальності студента (учня), його інтелектуального і творчого потенціалу. Необхідно наголосити, що в процесі інтеграції методу проектів та інформаційних технологій виникає потреба пошуку шляхів їх упровадження в традиційну систему здійснення навчально-виховного процесу.
Інтеграція методу проектів та інформаційних технологій, навчання в телекомунікаційних проектах сприяє створенню педагогічних умов для розвитку індивідуальності студента (учня), його інтелектуального і творчого потенціалу. Необхідно наголосити, що в процесі інтеграції методу проектів та інформаційних технологій виникає потреба пошуку шляхів їх упровадження в традиційну систему здійснення навчально-виховного процесу.
18. У чому полягає місце і роль самостійної
роботи студентів у ВНЗ?
У ВНЗ має здійснюватися активна самостійна робота, що передбачає організацію навчального процесу відповідно до Болонського процесу, за яким навчальний час, відведений на самостійну роботу, регламентується навчальним планом і має становити не менше 1/3 загального обсягу навчального часу з конкретної дисципліни. У розв’язанні зазначених проблем чільне місце відводиться використанню глобального інформаційного простору.
У ВНЗ має здійснюватися активна самостійна робота, що передбачає організацію навчального процесу відповідно до Болонського процесу, за яким навчальний час, відведений на самостійну роботу, регламентується навчальним планом і має становити не менше 1/3 загального обсягу навчального часу з конкретної дисципліни. У розв’язанні зазначених проблем чільне місце відводиться використанню глобального інформаційного простору.
19. Яким чином ІКТ та проектні технології
використовуються в самостійній роботі студентів у ВНЗ?
Вища освіта України побудована відповідно до вимог Болонської конвенції, де особлива увага приділяється самостійній роботі студентів, яка потребує підвищення й інтеграції видів і форм організації навчальної діяльності студентів, здійснюється інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій з педагогічною системою організації навчальної діяльності, що дозволяє розширити навчальні можливості студентів, здійснити вибір і організацію індивідуальної траєкторії навчання в контексті розвитку самостійного критичного і творчого мислення. Визначальну роль у цьому відіграє Інтернет, який є універсальним засобом пошуку інформації та передачі знань, особливо в процесі самостійної роботи студентів.
Вища освіта України побудована відповідно до вимог Болонської конвенції, де особлива увага приділяється самостійній роботі студентів, яка потребує підвищення й інтеграції видів і форм організації навчальної діяльності студентів, здійснюється інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій з педагогічною системою організації навчальної діяльності, що дозволяє розширити навчальні можливості студентів, здійснити вибір і організацію індивідуальної траєкторії навчання в контексті розвитку самостійного критичного і творчого мислення. Визначальну роль у цьому відіграє Інтернет, який є універсальним засобом пошуку інформації та передачі знань, особливо в процесі самостійної роботи студентів.
20. Які типи Веб-квестів використовуються в
навчальному процесі ВНЗ? У чому полягає мета їх використання?
1. Конструкторський Веб-квест вимагає
від студента створення продукту або плану дій з виконання певної мети в певних
межах.
2. Творчий Веб-квест вимагає від студентів створення будь-якого продукту в заданому форматі. Творчі проекти схожі з кострукторськми, але вони більш вільні та непередбачувані в своїх результатах.
3. Веб-квест з розв’язання спірних проблем передбачає пошук і представлення різноманітних, інколи протилежних думок з однієї проблеми, спробу привести їх до консенсусу.
4. Переконуючий Веб-квест має на меті створення продукту, який здатний переконати будь-кого.
5. Веб-квести із самопізнання орієнтовані на розширення знань, інтелекту студентів, які розвиваються через дослідження он-лайн та офф-лайн ресурсів.
6. Аналітичний Веб-квест досліджує взаємозв’язок речей реального світу в межах заданої теми.
7. Оцінні Веб-квести передбачають здійснення класифікації студентами запропонованих речей.
8. Наукові Веб-квести слугують для здійснення знайомства та залучення студентів до наукових досліджень в різних галузях знань.
2. Творчий Веб-квест вимагає від студентів створення будь-якого продукту в заданому форматі. Творчі проекти схожі з кострукторськми, але вони більш вільні та непередбачувані в своїх результатах.
3. Веб-квест з розв’язання спірних проблем передбачає пошук і представлення різноманітних, інколи протилежних думок з однієї проблеми, спробу привести їх до консенсусу.
4. Переконуючий Веб-квест має на меті створення продукту, який здатний переконати будь-кого.
5. Веб-квести із самопізнання орієнтовані на розширення знань, інтелекту студентів, які розвиваються через дослідження он-лайн та офф-лайн ресурсів.
6. Аналітичний Веб-квест досліджує взаємозв’язок речей реального світу в межах заданої теми.
7. Оцінні Веб-квести передбачають здійснення класифікації студентами запропонованих речей.
8. Наукові Веб-квести слугують для здійснення знайомства та залучення студентів до наукових досліджень в різних галузях знань.
Комментарии
Отправить комментарий